piątek, 12 kwietnia 2013

O projekcie słów kilka...

Chciałabym napisać kilka słów o tym blogu, bo wzięła mnie właśnie refleksja że zaczęłam robić wszystko na opak.

Otóż kawaleria II RP to moje oczko w głowie od prawie 4 lat. Miłość do koni i militariów zaowocowała miłością do naszych kawalerzystów:) 
Szczególnie bliskie są mi losy 14PU w czasie szarży pod Wólką Węglową, życie Wieniawy a także OWWP Majora Henryka Dobrzańskiego. 
Pomyślałam że fajnie było by zrobić kompendium wiedzy właśnie o szarży, czy chociażby zebrać w jedno miejsce wszystkie napotkane anegdoty o Wieniawie. 
Internet rozrósł się do takich rozmiarów, że raczej nic nowego nie napiszę, ale nawet jeśli nie, to i tak cieszę się że mogę poświęcić chwilę mojej pasji i oddać choć tak, hołd tym Wielkim Ludziom którzy dzielnie bronili honoru i wolności Ojczyzny.  

Niestety teraz wisi nade mną matura, więc notek będzie mało, ale wakacje będą długie, więc postaram się coś wrzucić sensownego. Myślę nad jakimiś projektami typu - zebrać wiersze o kawalerii czy też jakieś obrazy i je ładnie zinterpretować, bowiem może to pomóc jakimś desperatom którzy na maturę ustną wybiorą temat o kawalerii:) A wiem że tacy chodzą po naszym pięknym kraju. 

I na koniec: niech Duch Kawalerii będzie z Wami! :) 

To tak nawiasem moje graficzne mazioły - zobaczyłam zdjęcie starej stajni 4 psk z Płocka, musiałam domaziać konia i kawalerzystę:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz